Missa inte veckans deals! Spana in våra otroliga prissänkningar på marknadens populäraste elektronikprodukter och tillbehör.

Visa veckans deals

Din varukorg är tom!

Leveransvillkor

Leveranssätt

  • Varubrev
  • Företagspaket
  • MyPack
  • Rekommenderat
Beställda varor skickas till närmaste utlämningsställe. När paketet skickat från SM lagret uppdateras er beställning med ny status och eventuellt ett kollinr för att kunna spåra paktet. Försändelse-id som skickas under dagen kan spåras tidigast efter kl. 19.00.
Vid uthämtning av försändelse ska giltig ID handling uppvisas. Vid önskad alternativ leveransadress, vänligen välj ett annat betalningssätt.

Beställningar gjorda innan klockan 16:00 helgfria vardagar skickas samma dag från det att SM har bekräftat din beställning via e-post. Då SM även har fysisk butik kan det förekomma att enstaka lagerförda produkter är slut i lager och inte hunnit uppdateras på sidan. Logisktikavdelningen/Kundtjänst kontakter er alltid om produkten ej finns i lager samt möjlighet till restnotering eller återbetlaning, om betlaning gjorts via kort eller Klarna. Om en försändelse mot förmodan blir försenad kommer du kontaktas av kundtjänst. Givetvis har du då också alltid rätt att häva köpet.

Beställningar som packas under en helg och får status "skickad" går först iväg på kommande helgfria vardag. Beställningar som packas efter klockan 16:00 helgfri vardag och får status "skickad" går iväg kommande helgfria vardag.

Vid beställning via Klarna, hämtas personuppgifter från deras personuppgiftsregister, vilket gör att man inte kan ändra leveransadressen. Leveransadressen blir då den man är folkbokförd på.

Fraktkostnader

Följande fraktkostnader tillkommer vid beställning av varor hos Swedenmobile. 

Fri frakt

  • Kortbetalning med Visa eller MasterCard
  • Direktbetalning via internetbank
  • Betalning med Swish

100 kr

  • Klarna Faktura
  • Klarna Delbetalning

Outlösta försändelser

Försändelser som inte har hämtats ut inom fjorton (14) dagar återsänds till Swedenmobile. Om detta sker debiteras du en avgift på 100 kr för kostnader hänförliga till Swedenmobile för hantering och returfrakt. Outlösta paket omfattas inte av ångerrätten.

Transportskador

Swedenmobile ansvarar ej för varor som skadas eller kommer bort under Postens leverans till dig. Reklamation av transportskador ska göras inom skälig tid, dock senast inom 2 veckor. Vid mottagande av försändelsen är det därför viktigt att kontrollera att godset inte är transportskadat. Swedenmobile rekommenderar att du anmäler en eventuell transportskada direkt på plats hos utlämningsombudet och därefter kontaktar Swedenmobiles kundtjänst.


Swedenmobile Holding AB

Organisationsnummer: 559033-0873