Handla snabbt, enkelt och billigt

Hos Swedenmobile erbjuder vi en mängd olika lösningar för att vi ska kunna ha ett så bra samarbete som möjligt.
Vi har gjort det lättare för alla företag att handla sin elektronik direkt från oss.
Här nedan visar vi hur enkelt det är att handla från oss - från beställning till leverans.

1. Logga in på ert företagskonto.
Är ni ännu inte företagskund hos oss så kan ni ansöka om att bli det redan idag genom att fylla i vår återförsäljaransökan.

2. Navigera och hitta önskade produkter och lägg till i varukorgen.
Skulle ni sakna en specifik produkt i sortimentet så är ni välkomna att kontakta vår företagssupport.

3. Välj önskat betalsätt - om ni vill betala med kort, banköverföring,
Klarna konto och faktura eller Faktura 30 dagar.
Saknar ni något betalsätt eller önskar ni att höja er kreditgräns så är ni välkomna att kontakta vår företagssupport för vidare hjälp.

4. Välj leveranssätt, ange PO-nummer för intern notering och märkning på fakturan.
Är ni faktura kund så kan ni välja att få försändelsen märkt med era företagsuppgifter
som avsändare för direktleverans till er kund.

5. När beställningen är lagd har ni fullständig översikt på beställningens status, skickade produkter,
priser och kostnader, försändelse ID med spårbar länk till
PostNords webbplats samt registrerade serie- och IMEI nummer.

Följ oss på Facebook